prov blä dag yey! :D

Såå idag var det nationella kemi -.- gick väll okej...:S efter luchen så var det några som skulle till norra sp jag hänka. Vi var där ett tag sen drog jag isi och ellen med jörn på att fika :D jörn var skeptisk och ville inte att killarna skull märka det, då det var på IO en liten bit ifrån. De gjorde det men då had e vi fikat klart typ :P Det var en as najs dag faktiskt! Sen åkte jag till gitarren SJÄLV. inte kul alls när jag kom till kulterama sattt jag och vänta i över 2 och en halv timma jag hade inte ett skit att göra heller! Sen börja vi och ärligt det var kul på gitarren, det gick bra och jahanna va faktiskt skyst och najs :P



heheh smyg foto på isi och jörnis. :p

Nu sitter jag här och tittar på blod, svett och stråkar. Det är en tjej i min klass med och jag var faktiskt i bild en snutt i klassrumet det var sköj xD


Kommentarer
Postat av: Sara

haha jag kollade oxå lite på det! :P gillade biten från gympan... xD<3

2010-05-05 @ 21:23:10
URL: http://saralangefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0