muff







Hm idag gick jag hem innan spelet, jag hade jue sätt det två gånger redan jue :p när jag kom hem gjorde jag två korvar i bröd till lunch och drack en vitamin dricka till, jag älskar sånna ^^ ♥ MEN jag har faktiskt inte bara latat mig jag har skrivit tyskan också den e klar, men lite mysko, det beror nog på att jag inte kan tyska...:S xD

Nu sitter jag här och livs filosoferar lite, hmm :/

Seems like it was yesterday when I saw your face
You told me how proud you were but I walked away
If only I knew what I know today

It's been an illusion
I never meant to fool you
I got caught up in a fantasy

James Blunt – Wisemen


Kommentarer
Postat av: Sara

Den låten e fin :)<3

2010-05-03 @ 19:45:03
URL: http://saralangefors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0