:/ ♥

Hur ska det gå nu då! D: Den endå av mina kompisar som skulle gå kvar ska inte änns gå samma linje längre :'( buhu det suger, och skolan kommer suga! Och jah vet att några av er kanske kommer tillbaks men det kommer inte bli så, desutom kommer det inte bli av, att ni bytertillbaks och om ni vill det sen är det inte alls säkert att ni kommer kommer kunna få plats :S D: buhu :'( ♥ 

 I just want everything to be with you now. ♥


I alla fall imoron är det pjamasdag i skolan. xD Jag ska ha min mysdress och en magtröja...:P heheh.. men det blir sköj, hoppas många har på sig sov och myskläder bara! :D ♥


Har man tråkigt så har man xD hoh


jag e charmig...:P

hejsvejs ses imoron mina PJ friends! ♥

Oj shit snart e det Salem! på södag! :D ♥

Salem Al Fakir – Astronaut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0