Jag kommer inte gråta i stunden bara långt innan, och jävligt långt efter.

Allt känns skumt, skumt, skumt och sorligt.

jag har kännt såh här i ett år om inte mer och fruktat stunden då jag inte kommer gå i samma klass längre efter sommarn, vi. Jag kan inte göra mycket åt det men jag vet att jag kommer sakna stunderna så jävla mycket hela mitt liv säkert och hoppas på att det blir så igen, gå och fundera och hoppas i gymnasiet. Ni kanske tycker det låter fjantigt och att man ska släppa det men jag kommer alldrig att kunna göra det, helt och hållet. Det är alltid ni som kommer känna mig på djupet, om jag får nya kompisar kommer det inte att vara samma relation liksom. :/

Desutom ska extermt många gå i blackan så chansen är jue ganska stor att de hammnar i samma klass som nån annan. Gabbi ska i alla fall gå kvar meen inte sam :(

:'(

Men jag tror iförsig att vi kommer hålla ihop och träffas massa, så klart men endå liksom! Det är sånt här och lite annat som får mig att fälla tårar just nu :/



ni betyder värkligen allt det ska ni veta! <3

ibland tycker vi olika men det är helt normalt för människor så e det liksom, det är bara så. Jag menar inget ont med det jag säger.

i min deprition kände jag att jag förkännar glass med hackadevalnötter och chokladhack, kanske är det för att jag inte är så glad inombords varör jag äter massa skräp och sötsaker hela tiden....men men jag får bara dårlig kondis...:s

Red Hot Chili Peppers – Under The Bridge



nu ska jag gå till kören.


Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer sakna dej jävligt mycket på blackan också, men vi ska såklart fortsätta träffas :) älskar dej<3

2010-05-27 @ 19:36:08
URL: http://saralangefors.devote.se
Postat av: Ellen

det är inte alls töntigt! Jag känner lika dant, hur ska jag kunna berätta allt för nya vänner? De e ni som förstår.. dem är så annorlunda. Kommer sakna dig så sjukt mycket, men vi måste hålla i hop. Älskar dig <3

2010-05-27 @ 20:03:42
Postat av: Diddi :3

E: bra...:) nej men hur fan ska man kunna göra det liksom :O jag kommer som sagt sakna er alla sjukligt mycket jag har redan börjat göra det....>.<

we must stick together!

Jag älskar dig.

<3



S: Och jag dig och alla ni :'( jah så klart vi ska!

älsar dig <3

2010-05-27 @ 21:23:11
Postat av: Gabbi

Älskar dig sötnos! alla vi borde blanda blod eller nått sånt så håller vi ihop för alltid :)

2010-05-27 @ 21:42:35
Postat av: Diddi :3

yeeeey njeh låter ganska äkligt och ont...:p men tanken ^^ love u <3

2010-05-27 @ 23:31:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0