Fick ett ryck...:o

Jag gör ett randon bildinlägg....xD hade massa randoms bilder ändå ^^













Hihihi :p



Flum! >.<



Hahah ^^


<3



Hahaha såå klockren xD



hohoh sött :3



Ibland undrar man..... varför? xD




skönaste tanten ever, jag ska bli som hon! :D



sååååh extremt kul vah?....:p

men vad e ett inlägg utan musik inte mycket...>.<

lite nazjsa låtar!
Johnossi – What's the Point - Acoustic Version

Röyksopp – You Don't Have A Clue

Röyksopp – Happy Up Here

John Mayer – Edge Of Desire

Empire Of The Sun – Walking On A Dream älska älska! synd att man inte ska på hultsfred :/

när man hör denna vill man bara dansa, jag älskar värkligen denna, den e så min musiksmak!
den har allt som en riktikt bra låt ska ha enligt mig :)
(i för sig har jag extremt blandad musiksmak men endå den säger mycket!)
Axwell, Ingrosso, Angello, Laidback Luke feat Deborah Cox – Leave The World Behind - Radio Edit

okej, jag vet att jag kan vara konstig ------> Sophie Forte – Je M'en Fous Du Clafoutis 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0