flum dag och ett HELVETTE!

Hmm as skum dag...xD men den var najs ^^ vi hade as lång hål timma ca 3 timmar :p så vi gick hem till sara och flumma lite <3 hade ganska najs med amanda också på väg till sista! gitarren :O hemma en vän på fb extra xD

jag blev sååååh glad när jag hitta den den perfekta festivale.....
MEEEEEN just nu är jag sååååååh JÄVLA pist off -.- upptäckte just den PARFEKTA festivalen för mig! där as många som jag gillar ska spela D:

the teddybears

Thåström!(lägg märke till att det är den sista sommar konseren han e me på ingen mer på sommarn! )': )

Timo Räisänen

[ingenting]

Röyksopp

Bob Hund

Johossi

Maskinen

Amanda Jensen

Babian

detta är as många av artister som jag gillar, festivalen är skräddar sydd efter mig, billig också. NU till nack delen varför jag inte kan gå. DEN ÄR IMORON TILLS SÖNDAG! D: :O seriöst liksom.

jag blir faktiskt jätte ledsen.

vafrör händer ALLTID sådan här mig? :'(
kan någon döda mig tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0