Då är ensamhet ett ord som inte finns. ♥

Jag mår piss, buhu men jag kommer tvinga mig till skolan imoron me, varför det e pizza -.- + att det e gitarr vilket jag inte kommer ha nån lust med alls :/ bara att vara med amanda på vägen och det e det som e bra...♥

som sagt jag var med på hela fucking skolan idag ganska förvånad, varför vi skulle få tårta på tyskan :p den var inte såh god jag mådde bara dårligt :( men lite skratt blev det på tyska....;) sämst citat av läranen :
jag har jag samma betyg?
:Ja, men din text var väldigt fin, hörförståelsen. xD
(g)

Jag gick hem i regnet själv orka inte vänta på dig förlåt för det om du blev ledsen....men jag vill hem snabbt bara ♥
väll hemma var det ingen hemma så jah la mig i soffan och halv deppa med min vän thåstöm. jag sommna...vilket inte var så smart dåh jag vakna rann och klia ögonen av allergi katten e jue över allt i soffan -.- KUL neh

Thåström – Men bara om min älskade väntar

Thåström – Brev till 10:e våningen

Thåström – Karenina

Thåström – Långtbort 

Thåström – Stjärna som är din  denna är bland det vackraste jag vet i musik väg. ♥
listan kan göras oändlig, all hans musik är värkligen helt rätt

nu rann det en anning här...:'(
men livet går väll vidare...men just nu känns det ganska surt/lamt/tråkigt/lessamt :/

jaja jah lägger in en "skojig" bild >.<


almänt info jag håller i en godis.

♥ jag har i alla fall er och det är über bra! ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

det är ingen fara jag förstår:) Hoppas du mår bättre snart <3<3<3

2010-05-26 @ 09:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0