sjuk men snyggo på tv :3 ♥

Idag var jag bara med på morgonperioden jag sov typ inget inatt och mådde almänt skit och frös som faan. Så jag gick hem och hosta skit mycket och spotta släm blandat med blod :( men det var inte mycket folk ute på gatorna som kunde se min fulhet i alla fall xD men byggjobbare var det gott om! ;) -______-"

Nu har jag sovit ätigt lite och tittat på tv med täcket :) Jag har tittat på 27 dresses, den var faktiskt skit bra, se den om ni inte har sett den, men det är nog bara jag som e så retard xD Meen najs var det också att James Marsden va me <3 Älsakr han. Så jävla snygg och gullig! <3


♥♥♥

Nu ska jag titta på the hills ^^


Kommentarer
Postat av: Sara

ja! visst e han :D fett söt<3

2010-05-24 @ 18:36:33
Postat av: Diddi :3

Yes älska älska! :D <3

2010-05-24 @ 22:03:15
Postat av: Gabbi

Han är såååå snygg!!! Du får följa vår diet och äta massa glass tills du mår bättre :D

2010-05-25 @ 17:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0