Picknick eh najs ^^

Gör ett kort inlägg då jag hade tänkt att sova.

Idag har jag skrivit novell klart. Sedan hade jag picknik med sara och ellen efter en stund kom moa också :D

Det  varmysigt och soligt även fast det var kväll :) och varm sen blev det lite kallare ;) heh
Vi grilla massa korv, marsmellows, åt godis och festis och cider :) Sååh det var naajs :P Tog massa bilder kommer på Fejan men lägger nog upp några här imon också ;)

Rfter picknicken drog vi oss in till elle och titta på sex and the city ^^ Jag stanna två eller tre avsnitt extra eller nåt :p ♥

När jag tittar på det får man en tankeställare, ska det vara som det är?

Miley Cyrus – Goodbye ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0