Najs mysdag+ bilder !

Så där jah som vanligt stängde jag av mitt alarm i sömmnen imorse xD Sen kom min syster med telefonen och peta på mig, det var tove <3 vi prata i en stund min hjärna vbar inte direkt klar men vi bestämde att jag skulle till henna halv ett. Väll där spela vi monopol och vi lyckades nästan vara polare efter det ;P Sedan hoppa vi studsmatta i regnet åt lunch och jag berätta om modell grejeset och hon blev jätte glad hennes mamma med och hennes bror lite om hans modellpolare och önska mig lycka till ;) Sen fika vi och titta på massa Futurama avsnitt och jah sommna lite halvt på tove xD så hon peta på mig...:O

Sen gick jag hem mormor på middag, sen har jag skrivit massa religon och om irlends musik :S

Hela taget en Naaaajs dag :3

♥  Eminem – When I'm Gone ♥

Nu har jag även i flera timmar lyssnat på moby hela dan, han är så jävla genial! ♥ Det e sånt här man kan lyssna och aldrig tröttna på så himmla bra!

Moby – Porcelain

Moby – In My Heart

Moby – Wait For Me - Radio Edit

1965 en über kille föddes! ♥

fan att du ska bara ha konserer i usa D':

NU tänkte jag att jag ska lägga in lite bilder från igår, men det dröjer någ ett tag innan de kommer på Ansiktsboken det krånglar som faan :/


^^♥♥♥


♥♥


♥♥♥


yey börjar få lite skills på det nu...:P


Hahahah :p ♥


♥♥♥

seees Breeeh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0