Yeeeey I'm so happy! ♥

HEJSAN SVEJSAN JAG E Über glaaad!

jah far vart på körresa det var en av de bästa resorna i mitt liv och jag har kommit sjukt närmare massa polare ;) Det var helt enkelt jävligt najs! vill ni veta mer då får ni fråga xD

Salem Al Fakir – I'm So Happy haha

Det var kanske inte specielt najs att åka hem men hemma väntade jue de underbaraste tjejerna i värden! Så ingen nöd på mig inte :D

idag har vi haft kördag i skolan med sovmorgon helt okej faktiskt ;) när jag kom hem var jag as spänd på att kolla mailen, ni kanske vet vad....;) Jag kolla och OH MY GOD, det trodde jag värkligen inte de vill träffa mig! Nästa elle? :3



Nu ska jag hem till ellen snart och träffa massa underbaraste tjejer och ha myys kväll vi har nämnligen sovmorgon till 13.00 ca Hahah naaajs! <3333



♥♥♥♥♥♥♥♥

kan man bli gladare, jag tror inte det just nu! :D

:3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0