to walk alone with an mp3 and camera, can be quite nice.

SALEM!

Juste glömde säga att jag var på Salem i söndags! :D det var BÄST! träffa några nya najsa människor, såg några gammla och stod en till två meter från oskar (förbandskillen) och SALEM! sååh jävla najs att stå senen precis ;) frida oh anna nugga salem och salem har inprincip hånglat med salem xD ;) Han är jue för underbar denna människa han har allt, otroligt musikbegovat, über söt och charmig, bra på att dansa och framför allt bra att hanskas med sina fans och publik! ♥ såh det var riktigt lyckat!

Oskar Linnros – Ack, Sundbyberg  tänk er att han sjunger denna mycket snabbare och med en otroligt snygg dans, han var såå snygg och rörde sig som en mask med muskler :p

 Salem Al Fakir – 4 O'Clock hans dans och sång var helt underbart på denna! :D

Salem Al Fakir – Brooklyn Sun denna spela han på gitarr och så vackert det var ♥



                                     Love you!♥♥♥♥♥


Heh as skum dag idag ska försöka sammanfatta den bra....xD

I skolan hade jag ingen morgonperiod, skulle fixa ljus till erutmispelet. Jag satt och babbla medans jag gjorde satt vicktor gjorde allt ^^ sedan fota jag massa på de vackra människorna och satte ljuset JÄVLIGT snyggt måste jag säga ;)

sedan var det kör dag till 15.00, neeh tror inte det du barbro xD sååh jag och annie åt lite tidigare lunch lite tidigare, och gömde oss för peter i smedjan xD jag irra runt på brommaplan ett tag och skulle göra ett ärende.

sedan köpte jag ett paket jordgubbar och börja strosa hem. På vägen typ vid källan fanns det två körsbarsträd och jag börja fota massa och fick en liten uppenbarelse JAG SKA TILL KUNGSAN OCH FOTA CHERRYBLOSSOMS meen jag palla inte så när jag var vid engströms tänkte jag va faan jag tar spårisen in till stan.

på spårisen ringde theodor och undra vart jag var...han ville ha lite bilder och jag sa att vi fixar det sen :p

På drottningsgatan såg jag nåra från offer och sen när jag kom till kungsan så såg jag ett gäng till sittandes! :O

Väl där fota jag massa på mina älskling blommor ♥♥♥

sen åkte jag hem la in bilderna på datorn och messa theodor, sen cykla jag hem till han och gav han lite bilder och så, sen sa jag att jag skulle gå han fråga om jag hade något att göra, neeh men endå xD

sen åt jag hamburgare med pomfrite :D

 


 


 
Efter att jag fotat ett tag satte jag mig i ca en timme vid kungsanfontänen och fundera på livet och åt jordgubbar :3

men why must life be so complicated?

Ibland är det skönt att bara skita i hur livet ska vara och gå och göra något som man känner för, själv. Lyssna på bra musik, det e mitt liv :)

nu ska jag äta glass höres!


Kommentarer
Postat av: Sara

Va fina bilder!!!:) men jag fattade inte... hånglade salem med salem? xD<33

2010-05-12 @ 16:32:36
Postat av: Diddi :3

tackar :3 hahah där var jag trött när jag slkrev det där xD hoh helt skruvat...ska vara anna har inprincip hånglat med salem...;)

<33

2010-05-12 @ 22:20:25
Postat av: Diddi :3

tackar :3 hahah där var jag trött när jag slkrev det där xD hoh helt skruvat...ska vara anna har inprincip hånglat med salem...;)

<33

2010-05-12 @ 22:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0