valborg och lite annat grejs :P

Valborg jag pallar inte skriva massa sååh jag lägger in massa bilder! :P de förklarar en hel del xD



jag gillar den här bilden starkt! ♥


de e värsta kändisarna...;)


jah du amanda...


hehe ^^



Im on fire! :O

Crossfire – On Fire heh :P



Jag hade i alla fall mysigt ^^ ♥♥♥♥

Idag (lördag) har jag kollat på tv en massa pluggat och gått till skolan och spelet som skulle vara där jag tog med kameran för jag tänkte fota massa men jag glömde mineskortet i datorn-.- typist! Teddan "trola/lura" med mig en massa och var almänt DUM! nje han e snäll men jävligt störande ibland:/ sen åt jag massa bullar och saft, titta på min blivande pojkvän...xD nja....^^ sooov på en sofa mestadels av förestälningen och blev petad på av folke>_<

men det var ganska skoj..
när jag kom hem titta vi på mölmöl och sedan Kvarteret skatan, den förestälning som vi va på, fast på tv nu då :D As kul, hahah! xD älskar david och johan ♥♥♥

nu ska jag soova sees! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0