OMG, naaajs!♥

Heh orkar inte skriva så lång nu har jag packat och lyssnat på musik i flera timmar, tittat på tv och bara chillat lite :)

Helt sjuk jag ska jue åka snart! om några timmar ska jag upp, kl. 02.45 :O heh Meeeen det ska bli så jävla najs! och jag fick ganska mycket i fickpengar såp det e najs det meh^^ sen kom pappa lite random och fråga om jag ville låna hans kamera( han har en typ jätte ny kamera,l och prilgalen som han är så har han köpt en till för att det e mer zoom på den...xD) Jag hade nämligen sagt att jag inte tänkte ta med min system och tänkte ta min gammla digetala, men nu ska jag låna hans typ nya digitrala idtället :D :3 Och nike bah men jag då? men pappa fråga jue mig :p så hon får låna min digitala, haha in väcklat  xD

Juste såå jävla najs att Christina har släppt en ny singel, jag avgudar den värkligen såå bra :D så den har jag lyssnat på en massa idag ^^


Christina Aguilera – Not Myself Tonight ♥♥♥

HEJSVEJS SES PÅ TISDAG LADYS! :D
 ♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0