Järna, Antroposoferna by....

Jah i går hade vi då konser i järna med skolan. Vi åkte ditt ganska tidigt efter lucnh och var kvar tills kl elva eller nåt. Jag tycker faktiskt det var väldigt kul och så, vi sjöng inte så jätte mycket utan var mest ute flera timma och spela brännboll och kubb och snacka massa :D Desutom var det lite sköj att spana in lite örjan killar och så och andra också så klart ;)
Nått som inte v ar så najs var att jag gjorde en extremt pinsam sak.....D: aja
Men man blir värkligen arg asså....>.<

nu har jag skrivit lite på novellen det går skit dårligt....:( jag ska försöka skicka den på mail till han...:O

Det blidde ingen bild idag :p meeen såå klart en låt!

Jessy – Dancing In The Dark så jävla bra tycker jag! :P <3


Kommentarer
Postat av: Ellen

Men så farligt var det inte:) Jaa man blir skit förbannad! <3<3

2010-05-21 @ 10:07:15
Postat av: Diddi :3

jo det var det -.-" Mhm! :/ <33

2010-05-21 @ 23:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0