Bullbak!

Jag och nike bakar bullar juet nu nu ska de jäsa i 30 min så vi tittar på inför eurovion nu en stund och fortsätter sen :)

hahah läste just denna på fejan i nån random grupp xD

Det var en man som
hette Bo som varje dag cyklade över en bro, varje gång han cyklade över
bron ropade han "hej jag heter Bo, jag cyklar över en bro!" En dag
mötte han en kvinna på bron. Dom blev kära och bestämde sej för att
träffas och ha sex under bron lite senare när ingen kunde se dom. När
dom träffades underbron sa kv...innan "jag har mens så du får köra in den
där bak." Och det gjorde han. När han stod där och juckade ropade han "
Hej jag heter Bo, jag har sex under en bro!" Då ropade kvinnan "Hej jag
heter Kjell, jag är utklädd i kväll!"

Hahah xD tyckte den var rätt klockren! ;P





såg denna på topshops hemsida och blev käär, vill ha :D hoppas den finns i sverige bara :/

lägger in bild på bularna sen ;) heh

hejdå


Kommentarer
Postat av: ellen

Nej ju va gott, vill oxå baka bullar! hahah störd textXD Den var jätte sööt!<3<3

2010-05-04 @ 20:53:01
Postat av: Diddi :3

så klart du vill vännen :3 haha jah rätt sjuk xD jaah vist var den!^^

♥♥♥

2010-05-04 @ 22:40:01
Postat av: Maja

Ghaa så gott med bullar!

2010-05-04 @ 23:06:55
URL: http://mcaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0