Sjunga ?

Sååh där jah nu e jkag hemma från kören. Det gick helt okej, bättre än vad jag trodde, men tyvär var det inte det bästa jag kunde, då min röst inte är helt frisk :S Jag kom på när jag kom hem kom jag jag kan sjunga ljusae än karin, lite smott random. Men hon sa att hon kunde ta höga C, och det e typ inte så högt :) Anton fråga nämligenm om jag hade sökt till nåt sång gymnasium(Karin me typ) och jag såklart nej för det ska jag inte xD Meen i alla fall ska kolla hur högt jag kan sjunga, nån gång :)

Asså jag måste bara säga att den här låten och killen suuuger, men ändå sitter man och lysnar på skiten, fråga mig inte varför xD

Justin Bieber – Baby 

Här är en grym låt i alla fall ^^

Prodigy – Breathe

Juste det e kul att ha nån att gnabbas med på msn igen :3

slänger in lite sköjigt xD

Två killar ~12 sitter och diskuterar att istapparna som hänger från taken ser farliga ut.
Kille 1: Men tänk om det typ kommer ut en rökare och får istapparna i huvudet.
Kille 2: Ja, men rökning dödar, de har ju blivit varnade! Det står ju till och med på paketen.

                                                          Två killar ~20 sitter på en bänk.
          Kille 1: …Och här trodde jag att hon faktiskt ville kolla på Star Wars, men hon ville ju bara ha sex igen. 
                                                                  Sådan jävla besvikelse!

 

Hmm, hejsvejs ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0