TOP MODELL IDAG! :)

Idag var det ingen mat i skolan pågrund ut av att matbespisningen e i Paris och lär sig om mat och sånt. Så det fick bli donken till lunch det var gott. På engelskan (dubbellektion) titta vi på en teknad barn film :) den hette BFG handla om en snäll jätte typ :P
Efter skolan fråga jag om jag kunde få tjuss av mamma det fick jag ^^ hon skulle byta en tröja på barkarby outlett, och jag hitta ett par sköna helt vanliga svarta leggings, och titta på lite skor, fanns lite söta sommar/vårklackskor sååh det ska inhandlas senare ^^

Juste såg på spotify att Cascada hade gjort ett slags sammlings album som jag hitta på spotify, inte så tockigt måste jag säga även fast jag inte gillar Cascada. Men nu tänker jag luýsna på dätta album i alla fall :P

Cascada – Everytime We Touch [Premium Edition] 

mååånga låtar + att det finns ett tilll nytt

Cascada – Perfect Day [Premium Edition]

Måånga remixer vilket jag gillar, tummen upp! :P

NU SKA JAG TITTA PÅ TOP MODELL! :D wihu nu e det ändast tjejer som är under 170!

Hejsvejs! :D



Jag kanske ska va me ;) njeeeh


<33




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0