plugg + dans = roligare plugg :3

Hohoh kuul pluuugg, nej inte specielt kul. -.- Men jag gör i alla fall p-häfte sen om det blir bra och går fort e en annan femma ;) Så här se det ut just nu



en extremt bra bild....xD men det är ändå ett bevis! :D

samtidigt lysnar jag nu på dans musik! Dåh blir allt mycket roligare! :) så jag mår lite bättre nu skit ont i halsen och allt de men gladare :) Lysnar även på Timo Räsisänen och den här låten blir jag värkligen glad av att lysna på, och lysnar på den jämst och ständigt! :3

Timo Räisänen – Goodbye Sad Songs

sååh tog jag lite jätte vackra egopix och skapa en fyrkant xD




vist e det vackert! :D

två dansmusik spelnings listor..... den första har jag gjort aldeles själv, extemt svårt...! :P Den andra har jag hittat på nätet men modifierat och lagt till massa :3


dans musik 


CSS 

såååh det var det, jag e på bättringsvägen! Wihu jag vill till skolan imoron ^^

hejsan <3



Kommentarer
Postat av: Sara

Fina egobilder :P<3

2010-03-22 @ 18:05:15
Postat av: Diddi :3

vist e jag vacker! ^^ <3

2010-03-23 @ 10:27:04
URL: http://pinkcherrylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0