ont i halsen och kvävd? :(

HI!
Idag har jag vart i skolan på redovisningar, fast bara till pausen idag då för att jag och nike skulle hem för fira pappa med lite släktingar och fika :) det var gott med fika, massa orlika kex och kakor, bullar moustårta och saft :3 Och vi spela spel och titta på bilder från barcelona. Nu har de gått. Tove ringde får 3 kvart sen och vi snacka tills nu då. Vi kom på att vi måste göra nåt, ovanligt va? näh inte precis, vi gör jue nåt nästan varje vecka ^^ <3
Just nu lysnar jag på musik och har ångest att jag kommer kvävas i mitt läxberg, och jag får bara mer och mer ont i halsen och hostar konskant, jag har inte tid att vara sjuk D:
Nu är det mat, hamburgare mamma kan äntligen använda sin nya hamburgepress xD hejdå! <3

Rise Against – Hero Of War

Så himla bra och vaker låt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0