Hohoh jag kan ha kul ensam :3

NU gör jag ett sköjigt inlägg! ^^
 xD
Hohoh jaag älskar att läsa på tjuvlyssnat, så kul särskilt fjortiskategorin :P Här kommer några.

Biograf, Stockholm

Två tjejer ~16 är på väg ut från efter filmens slut och pratar om filmen som har varit i 3D.
Tjej 1: Fan vad bra den var! Tänk om det skulle vara så i verkligheten också.
Tjej 2: Vadå?
Tjej 1: Ja, tänk om allt skulle vara i 3D!
Tjej 2: Men…
Tjej 1: Skitläskigt ju, allting skulle kännas som om det var jättenära.

Tjej 1 ~14: Du, vad betyder det egentligen att vara "ökänd"?
Tjej 2 ~14: Jag vet inte riktigt.
Tjej 1: Är det ungefär som det här med örådet i Robinson?
Tjej 2: Jo, kanske…


Tunnelbana mot Norsborg, Stockholm

En grupp på cirka tio fjortistjejer ~15 hoppar in i en vagn i sista sekunden. Vagnen är redan full och det är knappt så att alla får plats när dörrarna stängs.
Tjej 1: Va mysigt det blev!
Tjej 2: Ah, supermysigt… och varmt.
Tjej 3: Det är typ lika varmt som när jag och min kille umgås, och då är det hett!
Alla skrattar.
Man ~30 (sarkastiskt): Men tjejer berätta mer, jag tror hela vagnen är väldigt intresserad om hur det är när du och din kille umgås.
Alla tjejerna tittar förvånat på mannen.
Tjej 3 (vänder sig mot kompisarna): Asså shit, han vill veta mer om mitt sexliv… vad ska jag säga!?

Karlskoga

2 tjejer och 2 killar (~15) sitter och tittar på fotbollsmatch. En av killarna tycker det är konstigt att den ena tjejen bara pratar med honom och inte med den andra killen.
Tjej 1: Mäh, vad ska jag säga till honom då?
Kille 1: Det är väl bara att starta en konversation om vad som helst.
Tjej 2 hugger snabbt: KONVERSATION? Hahaha, konSERVATION heter det! Haha…
Tjej 1: Juste! Konservation heter det!
Kille 1 (rodnar lite): Ameh, jag hade faktiskt IG i svenska…

naaaaw stackars kille....D: tycker synd om han :S

Bussen på väg mot Tyresö, Stockholm

Två tjejer ∼15 sitter och pratar.
Tjej 1: Alltså visste du att det står i passet om man har HIV?
Tjej 2 är tyst.
Tjej 1: Så om du träffar en kille så ska du säga att du måste se hans pass!
Båda tjejerna skrattar.
Tjej 2 (utbrister högt): Vet du att om man får HIV där bak, så sprider det sig så att man får det där fram också!
Tjej 1: Men, alltså… det går ju in i blodet och sprider sig överallt!
Tjej 2: Men vadå? Hur då? Man har ju inte blod i rumpan.
Tjej 1 (fundersamt och lite osäkert): Jo, man har väl typ blod överallt i kroppen…
Tjej 2 (helt övertygad): Ja, men alltså inte i rumpan! Då skulle det ju typ rinna blod därifrån hela tiden!
 
bland undrar man jue om folk har någon hjärna! :O Men kul är det fan! xD :3 

http://www.tjuvlyssnat.se/ <----------------------länk till tjuvlysnat :)

dennalapp Jag kände mig träffad xD

fuckingvarHahahahahhah :P


pimp_coop

Hohoh jag gillar inte gröt med detta skulle jag inte tacka nej till xD


Hehehe japp jag har ganska kul min ensamhet endå ;P seeees <333    /D

                           

                            


Kommentarer
Postat av: Ellen

hahaha fett sköna!!

2010-03-19 @ 21:04:56
Postat av: Sara

haha xD säg vem det fucking var!!!

2010-03-20 @ 08:53:59
Postat av: Diddi :3

e: Hahah aa xD

s:jaah eller hur sköön männinska xD



<3

2010-03-20 @ 09:26:02
URL: http://pinkcherrylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0