Kör :)



Ganska okej dag i skolan idag :)

Sen var det sex and the city och typ värdens godaste smodie, ovanligt god :3 banan, jordgubbs och apelsin smak ^^
Sen var det rusa till kören, och jag missa spårvagnen :( kom 10 min sent :/ men men, väl där var det Stabat mater som jälde på en gång:)
Vi pratade även lite om den körresan vi ska göra på kristihimelsfärd till mallorca :) och vi fick lite papper och sånt med info. Vi ska vara på arlanda kl. 05.00 typ !! :O D: aja ska bli najs endå :P komma bort från sverie lite mera :)

aja här e sista sattsen eller de är två satter som sitter ihop... Quando corpus- Amen :P fast vi sjunger lite ljusare på sopranstäman...:S

Claudio Abbado – Pergolesi: Stabat Mater - 12. Quando corpus - Amen

sedan när kören var slut skulle nike öva en sats med med isabelle och tove skulle öva Hero som hon skulle sjunga för intagningsprovet för södra latin. Hon har redan gjort en och de ville höra mera vilket betyder att det gick bra! :D Åhhh jag blir så glad för hennes skull det gick bra på pianointagningen också nämligen! :D


Mariah Carey – Hero

Denna låt passar parfekt för toves röst, soul :)

Just nu tittar jag på sveriges värsta bilförare, hahah sååh kul xD





Heheh, bästa gruppen just nu på fejan, Jag blir ful på bild och är det i värkligheten också, där är jag med xD

Hejsveeeejs :3


/Cherry kisses <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0