Alice i underlandet. :D

Nämmen hejsan!

Sååh där jah nu har jag sätt Alice i underlandet med mina tjejer:) Den var bra och söt tycker jag, absolut såvärd, vi såg den i 3D :3 Igår såg vi den då (fredag).
Åhhh Johnny Depp, är så jävla snygg, söt, rolig och en fantastisk skådespelare! <3333333333333
Jag bara ÄLSAKR den vita drottningens stil, ansikte och hår är helt underbart, kontrasterna helt vitt håret och kläderna sen kommer de svarta ogonbrynen och mörkt, mörkt röda läpparna, såå rätt! :)



Elle, Gabbi och Sara är söta i 3D glasögon^^



Idag ska jag:

Fixa i ordning mig.

Plugga, får se hur det går med det...>.<

15.00 ellen <3 kommer hit och vi ska ut och fixa med våra barvacktslappar. ^^"

Åka till Tove. <3

Äta middag med henne, där.

Se på Melodifestivalen (finalen idag xD) och mysa :)

Sova hos Tove.


Japp deet är min dag, ses imoron hoppas jag :)

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ääälskar brillorna! Super snygga:D Japp snart kommer jag<3 Fan måste nog klä på migxD

2010-03-13 @ 14:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0