Sportlov och lite annat! ^^

Nu skriver jag ett sportlovsinlägg!

Jupp det har vart sportlov! Och jag drog till Barcelona med familjen. Där var det varmt, man behövde endast ha på sig en kofta och kjol med ett par strumpbyxor as najs! :D Jag åt glass varjedag, go mat, shoppat och njutigt utan snön. Vi kolla på sevärdheter också.
Här kommer lite bilder:)



Jag på flygplatsen

flyg

På planet, Ryanair -.-

jag

 jag på vår balkong, skymtar jag sagrada familia? Den e fiin :)

sagrada

Jag framför sagrada familia

hahah

Hohohoh, deet gillar vi! Ingen aning vad det e men Diana det e najs ^^

båtar<3

Sååh fint, jag älskar värkligen båtar, NU längtar jag till sommarn, med segling och åka motorbåt :3 <3



Hoh jag kan inte le xD



Jag och min syster med nyinköpta brillor :3 <3



Va det någon som sa Gotisk? xD

familj

Min familj, ovanpå den gotiska kyrkan :P

flyg

På flyget hem, Alperna snyggt ;)



Hemma igen, fredan. Dan efter blev det fika i stan med, Elle, Sara oh panda! Vi skulle sova hos elle på kvällen, vilket vi gjorde :) Vi åt pizza och titta på film, another gay movie ( en helt sjuk film...xD)
Och så titta vi på sex and the city avsnitt och flumma och snacka :D
<333

<3

En extremt vakert ihopklippt bild av mig xD hohoh nooot men människorna är finfina! :3


Hare gött!
<3 :3


Kommentarer
Postat av: sara<3

fina bilder :D gillar den på elle xD

2010-03-13 @ 19:34:35
Postat av: Diddi :3

Jaah de e najs..;) mm mee tooo! <33

2010-03-17 @ 21:03:29
URL: http://pinkcherrylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0