Sjuk...D:

Hmmmm.....Nu e man sjuk också :( vist jag är inte döts sjuk men inte skolfrisk, och jag tänker knapast vara sjuk imoron om det är nationella i engelska:O vilket två kompisar har sagt att det är...:( Kul att lärarna förvarnar...
-_______________________-"


Inatt sov jag skit dårligt vakna hela tiden av att jag frös och hade skit ont i huvet och mitt ena öra! (det har fan gjort ont i mitt öra sedan igår måsre! :O vad kan det vara...aja ska i alla fall gå till doktorn idag och checks det.       sedan vaknade jag 7.oo ca sen sov jag till 11.oo vakna lite då och då, Nu lysnar jag på svag musik då jag har skit ont i huvet, och jah jag måste lysna på musik, annars avliver jag. Ska göra lite smoodie, jag kan inte äta så mycket annat pågrund utav jag har skit ont i tänderna :( Men jag gillar smoodie:3 

 Åhhhh va allt ska vara piss och inte har jag kunnat göra läxor på grund ut av jag bara somnar, bokstavligt talat :/...zZzZ.

just nu lysnar jag på Adam Lambert :P på låååg volym:(

:)




Adam Lambert – Whataya Want From Me


Adam Lambert – No Boundaries

<3

mee
Hohoh har man tråkigt så har man....;P

Hejsvejs, vi ses imoron :>


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0