Sjuk inte kul!

Allt börja i fredags då jag satt och små hosta vilket fortsätte hela helgen men i igår då hostade jag riktigt kraftigt och jag var är skit törstigt men jag dricker och dricker och förblir lika torr i halsen:( Men jag hostar och hostar men slämmet försvinner inte för det! Jag var vaken seriöst hela natten och satt i min säng och hosta hoppas jag inte väkte alla...:/ Jahg har även skit ont i huvet och är jävligt förbannad på att tabletter inte värker på mig D: 
Sen gick upp åt en pankaka och märkte att jag inte kunde prata...inte såh kul så ingen hörde vad jag sa och strunta i mig:(
Men jag tänkte ähh jag e stark och går till skolan, väl i skoaln lät det inte direkt bättre-.- eller jag kan prata lite nu från oc h till men det låter förjävligt! Så jag tänkte bättre och gå hem och försöka bli frisk, så jag gick hem efter morgon perioden.

Men jag kan inte sjunga vad faan liksom, vad ska jag göra om det inte blir bättre inom kort Stabat mater e nästa tisdaga liksom! Det har man övat till jätte länge så det skulle kännas surt om det inte går att sjunga :(

Jag borde fixa nåt att äta även fast tanken på att äta får mig att må illa, men lite smoodie går alltid ner..^^

Jag borde även förska göra läxor, bara att jag är så jävla omotiverad:/ men jag måste..:(

Någonting som passar perfekt att lysna på när man är sjuk, eller igentligen alltid är Yiruma, jamenar även fast jag har skit ont i huvet kan jag inte, inte lysna på musik. Det är uteslutet! xD man kan jue lysna lite svagare:)

Yiruma – Kiss The Rain

Yiruma – It's Your Day

Yiruma – Left My Hearts


Yiruma – Time Forgets...

ett album som e så otroligt vackert!  |
                                                     V


Yiruma – From The Yellow Room

Åh när jag lysnar på hans musik, börjar jag nästan alltid gråta för att det är så vackert.

Nu vill jag värkligen bli friskt från all skit och virus, och att jag ska sluta att ha ont i kroppen men det är väll för mycket begärt! >.<


<33



Heheh fail..:/

Just nu tittar jag på M is for music på MTV, och så kommer den bästa videon ever så ball! Lady gaga och beoncé, det som e så coolt är att Lady gaga faktiskt använder burkar i håret som papeljotter på riktigt xD

                                   

                                                                                     Sååh cool! :D <3

                                                      Nu ska jag försöka plugga och äta lite sorbe kanske.... hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0