SÅ JÄVLA ARG!

Asså igår såg jag att Timo skulle ha lite spelningar här och där, med det ändå som passa var Eskilstuna, det är ändå rätt okej bara en timme bort. Jag sa det till mamma att vi kunde ta toget och se han och så. Och hon gick med på det!!! :O :D idag skulle jag kolla upp det lite mer och så var det FUCKING 18 års gräns! :( Så jävla typist när man skulle fått det och allt, men jag har skickat ett mail, och ska se om det går i målsmans sälkap, gode gud låt det gå. Jag har nämligen spätsat in mig på att gå nån av hans konsrer om skulle ha nån och så ska han det! Faaan va arg jag e! Men jag ska inte ge upp så lätt! 
Men jag blir jätte ledsen.

Senare ska jag på Brunch med släckten mycket spännande ^^



<3



:'(

hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0