panik jag har i alla fall mitt godis... xD

Jah idag har jag vart och handlat lite mat ( mäst godis^^) med nike och mamma, hmm jag borde göra häfte :s måste bara se klart sex and the city avsnittet :) och äta godis <3 Jag får bara mer och mer ångest och panik över balen, JAG HAR INGET! :O buhuh tänk om det var så lätt att hitta balklänning som att köpa godis, men så e det inte :( men det löser sig det måste det! :S
Faan där tog sex and the city slut :S dåh måste jag plugga...men jag har i alla fall mitt spotify <33

Asha Ali – A Promise Broken kanska en otippad låt men det e bra tycker jag :P



Denna e bara för läcker! meen jag kan jue injte lägga ner 3000 på den...:(



Vådå godisberoende familj...det bästa e att två av de röda påsarna e minna^^ <3

heej dåå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0