LÄPPGLANS <33

Hahhah i min utråkig het har jag:

fylt i en vacker antäkning ni får gissa vad den föreställer...xD.

Gått runt i huset till extremt hög musik och plockat på mig alla mina läppglans/läppstift!

gjort liite läxor.

dansat

(är ensam hemma därför dätta ^^)

Herre gud jag e värkligen beroende av att använda och köpa läppglans och läppstift...heheh xD meen deet e naajs, för jag älskar det! Men endå undrar hur mycket pengar jag har lagt ner på min hoppy/ beroende....:S mycket är jag säker. Här kommer lite siffro jag kom fram till:

Jag har 99 st läppglans och läppstift här hemma. Sedan har jag några i bänken tror jag och en hel del på rödlöga i reserv (ifall man glömmer ta med ;)

Och 1257 gram läppglan oh läppstift :O alltså, ett kilo och 254 gram :P ganska mycket...

Meeen jag e säker på att det kommer öka och öka jag kommer icke sluta köpa ^^ det får kosta det e det kostar :)


hohoh, gissa vad...? :P



ganska mycket rosa ^^



Rött<3

Såh det var det, borde göra lite mer läxor nu...:P

Lite låtar

Weird Al Yankovic – Eat It Hohohoh bäst faan xD

Mario Winans – I Don't Wanna Know - Amended Version as vacker, börjar typ alltid gråta :/

Gorillaz – Feel Good Inc (Album Version) Himla bra asså, älskar Gorillaz! ^^

Hejsvejs :3


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha xD jag tror jag vet va du har ritat :P

2010-03-28 @ 21:46:12
URL: http://saralangefors.devote.se
Postat av: AMANDA

Hahahahahahahhaa jag e nästan säker på vad jag tror att du har ritat XD

2010-03-29 @ 18:57:30
Postat av: AMANDA

Hahahahahahahhaa jag e nästan säker på vad jag tror att du har ritat XD

2010-03-29 @ 18:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0