Kul det blev sämmre -.-

Jag som hade tänkt gå till skolan idag men neeeh tydligen inte allt blev värre efter natten + att jag e skit snorig nu också -.-  ireterande! D: Så vad ska man göra hemma när man e sjuk jag har skit tråkigt, vill vara med min polare jue! :/ jag pluggade jue lite igår får väll försöka lite mera idag när jag mår bättre om jag gör det...:S
Jag tittade precis klart på the 25th hour ( en film) på tv 1000 action. Den var faktiskt bra lite skum och så var jue från 15 såh lite coola slagsmål och så:) Hmmm va ska jag göra nu? Får bli sex and the city xD borde äta nåt också :)

Oh nej ni får ingen bild på hur jag ser ut nu xD det vill ni inte se...:P

hejdå^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0