i don't belong here

Inatt var min värsta sjuk natt på länge. Vaknade kl.04.00 och börja hosta och snora sedan kundke jag inte sova tills jag skulle gå upp till skolan. Isället tillägnade jag natten till att hosta, snyta och spotta släm -.- Det var värkligen inte kul D: mamma sa att jag borde stanna hemma men skark som jag e gick jag till skolan för att det var prov. Väl i skolan gick det gick det bra på provet även fast jag modde skit, men jag stanna hela dan faktiskt! Efter skolan skulle jag vara med Tove i stan och shoppa lite, jag försöker få henne att bli bättre på inpulsshoppa! xD det går framot ^^jag köpte inte mycket 2 par söta strumpbyxor och en leopard korssettgrej ;) Blir nog lite shopping imon också kanske...^^
Väl hemma hjälpte jag till med maten och det blev KÖTT, jag älskar Kött :3 det blev entrecote, klyftpotatis, örtsmör och salad, typ min favo mat^^ såh det va najs. Nu sitter jag här och tråkar och lysnar på musik men innan dess var det så ska det låta xD ÄNDA andledningen var för att min älskade Timo var med <3 Nu fortsätter jag med att knapra toblene, imoron ska jag köpa massa godis, för att jag e BÄST! HÖRES! :D <3<3

Timo Räisänen – Sixteen

Timo Räisänen – My Valentine

Timo Räisänen – Creep

 <3 sååh jävla BRA! :) <3




Hejsvejs, igen :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0