I <3 Glass & friends :3

Så nu har man vart i skolan heeela dagen:O men jag fick ett trevligt sms av elle att det skulle vara trevligt med myskväll med lite film för de som kunde :D och så blev det. Och bra ssom jag e skaffa jag chips och godis^^ Vi snacka massa och mös och titta på några sex and the city avnitt jag ade sätt de men aja kul att se ändå :) Sen drog vi hem och jag kom hem aldeles nyss. Nu sitter man här med sin halvliter chokladglass och bara äter den^^ och tittar på tv :) Ibland e det najs :D Nu kommer det bilder från ikväll ^^



Elle <3



Gabbi & Sara <33



Bästa boxen ever? ;) <3

Aja det var allt för idag, hejsvej! :D

<3 /diddi

Fatboy Slim – Praise You en bra låt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0