Hosta+stabatmater=pinsamt! xD

MIKA – By The Time

Lady Gaga – Alejandro

Två as bra låtar för tillfället, gillar värkligen Alejandro, lysnar på den minst 10 gånger per dag xD <3333

Jaah idag var det skola som vanligt, och det var skit jobbigt fick gå och hosta och snyta mig D:
Efter skolan var det kör och jag var lite orolig skulle min röst hålla? :O Det gick vra den första låten men sedan kom stabat mater :( ohhh jag fick ingen luft och blev skit torr i halsen så jag hosta med pappret för mitt röda ansikte och jag kanske hur jag förstörede ena övningen :/ och jag gick ut och låste in mig på toan och hosta, snöt i 3 satser! :O FAIL! Det värsta var att det var skit pinsamt, och isabelle och sofia fråga hur jag modde när jag stod där och hosta och jag fortsatte och hosta...:/ När vi skulle sjunag de andra extremt höga låtena fekade jag för jag fick inte fram ett ljud, kunde inte änns prata :(

När kören var slut skulle jag och min syster till vällingby för VIPshopping på Topshop, jag hade fått en inbjudan ;) heheh väll där var det minst 200 tjejer där helt sinesssjukt!:O men najs vi fick vår goodibag och 20% på allt i butiken ^^ De hadre även en DJ och snackt och gratis energidricka:)
Jag köpte inte så mycket men ett par ubersöta trosor<3 ljusrosa boddy och ett bar as balla leggings :) Såh det var najs :) och jag och nike var bra och smarta så vi kom ganska långt fram i kön ^^


       Leggings





En helt vanlig boddy, men min e i ljusrosa ^^



PUSS OCH HEJ! <33

P.s Vill va blå ögon :( måste köpa linser! :D


Kommentarer
Postat av: Sara

Coolt med topshop! :D <3

2010-03-25 @ 23:01:45
URL: http://saralangefors.devote.se
Postat av: Diddi :3

jepp, jag e ball^^ <33

2010-03-26 @ 08:16:22
URL: http://pinkcherrylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0