Gud va glad jag blir! ^^

Nu sååååh jag gör ett inlägg efter mycket krångel med inlägg som cpa sig men här kommer ett!

Åhhhhh jaaaag bliiir såååååh lyyyycklig när min tandläkare säger att jag e BÄST och kommer få ut tandstälningen mycket tidigare än vad andra brukar! ^^ sååååh den hänger inte med så mycket mer tror jag:P <3

Hejsvej, idag har man vart i skolan, förvånande:O meen en grej som var lite lustigt var att en tjej i klassen har blivit filmad hela dan, hon är bra på att spela cello, men nu ska jag inte snacka mer omk henne:P Men kamra snubben var rätt läcker tycker jag^^ Jag, Amanda och sara palla inte vara med på gympan, vi e inga bad girls vi pallade bara inte... men vi hade trevligt nere i omklädningrumet^^ Här kommer bilder.

sara me

Jag och sari älskling:)

amanda, sara och me

Sara, Jag och amanda, inte värdens finaste på mig MEEN jag älskar bilden, den e fiin <333

sara amanda, skolfotoxD

Hahah seriöst såååh sköj, as mysko meen det e ett skolfota de är en liten söt klass! xD <3333


Så just nu tittar jag på sex and the city och dricker smodie som vanligt asså, snart ska jag dra till kören^^

mee

me, just nu^^

seees <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Haha ofta han va läcker xD fina bilder asså :)

2010-03-11 @ 17:15:51
URL: http://saralangefors.devote.se
Postat av: Diddi :3

jaaap skit HET! ;) <33

2010-03-17 @ 21:04:46
URL: http://pinkcherrylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0