GITARR!

Idaaaaag var det nationella engelska uppsats, Yeeey! -_____________-" lagom kul>.< Aja det gick väll okej med 2 påsar godis och en kartongdricka:P Seenare var det dax för gitarren, amanda skulle på en interjuv på fryshuset så jag var tvungen att åka till gitarren själv D: men amanda kom direkt till gitarren :3 Det blev en spännande resa med massa överraskningar! Njeeh men många jobbiga snobb ungar-.- Väl där var amanda där! Wihu! <3 På gitarren var det inte så många där varken J eller Z hohoh. Det gick faktiskt bra för mig oh amanda för en gångs skull ^^ vi spelade Amazing Grace och lite annat. Och gitarrläraren fortsatte vara dryg och mysko mot mig :/ och retade mig för mina långa naglar :( xD Efter åt skulle jag och amanda ta personalhisen som man inte får ta....men det gjorde vi och tapa bort oss, vilket resulterade med att jag stod och galsrek xD hahah va gör man annars när man får skum lera på skorna! :O till slut hitta vi rätt...:) Det var fett lyckad tur hem sååg många snygga killar^^ och två satte sig vid mig, de kände inte varandra ^^
Såååh nu ska jag inte skriva, och äta ton av glass och hostmediesin, och nässräj as ireterande och gå och snyta var 10onde min -.- Aja hejsejs!

Tunes – Amazing Grace - Guitar 

Nja så bra spelade vi inte meeen endå...^^


Amanda e aktiv! xD lägg märke till den lite små söta killen, meen han e någ liten :P


Japp jag bjuder på min "vackerhet" ! >.<

hejdå :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0