Den perfekta killen...D:

Att hitta en kille som kallar dig vacker istället för sexig. Som ringer upp så fort du lagt på luren för han saknar dej redan. Som skiter i alla andra tjejer han kan få. Som håller dig i handen framför hans kompisar. Som vänder sig till sina kompisar och säger det är HON. Som ler varje gång han ser på dig, hör din röst eller rör vid dig. En kille som verkligen blir glad av att bara höra ditt namn. Som gör allt för att du ska vara lycklig. En kille som finns där för dig om du är ledsen eller bara vill prata. En kille som fastnar vid din insida, går på insidan men ändå kallar dig söt och som ger dig de komplimanger du förtjänar. En kille som alltid har sina armar öppna för dig, finns det en sån kille någonstans i världen? Är du en sån kille, hör av dej! Vill verkligen hitta dej."

När jag hittar en sån här text blir man ledsen:(
Jah det där skulle vara nåt, en dröm kille somman aldrig kommer att få eller hitta :( men vem vet nån gång kanske....:) Jag tycker bara att jag förtjänar en pojkvän, men jag kan jue ha fel :/





P!nk – I Don't Believe You - Main Version

Rock-Ragge – Diana


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill ha en med!!

2010-03-23 @ 21:48:44
Postat av: Diddi :3

Mmm, eller hur det e så jävla synd om oss :( <33

2010-03-24 @ 22:08:58
URL: http://pinkcherrylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0