Brunch..

Jah som jag skrev förut skulle jag på brunch för att fira farmors födelsedag, på hasselbacken (brevid skansen) väll där var det en särvetris som stirra på mig varje gång han gick för bli...vist han såg okej ut men var gammal, men blev lite små glad ^^ Gud va mätt jag blev åt massa chokladmous och smoodie :3 såh det va najs. Väl hemma gick jag till nikes säng fråga mig inte varför xD sen bråka vi och jag kikla henne måla hennes naglar fuult och varför slår du dig själv med hennes arm, fast sa saker som varför petar du dig på fin kontnärlig nagel, -ll-nyckelbenet, och skratgropen med mååånga andra smtidit som jag prata med extremt ireterande röst xD Vi flumma i över en timme :P
Snart e det Earth hour (5min kvar) jah jag ska släcka meen jag har laddat datorn så den får va på ^^ Men nu får det räcka med inlägg för idag:) hejdå:)



Muse – Resistance <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0