bläääääh på nationella

ENGELSKA NATIONELLA -_____-"

Idag var det då det som står där uppe, ganska oförberrätt blev det och det gick väll okej men bara ett G antar jag som allt annat jag gör....>.< Aja det blev jue inte bättre när man mår skit och dör av ryggont, illamående, ont i örat och allmänt sämst mående. :( Och så ber jag min pappa att köpa lite prov godis och jag sa surt ch choklad. Sen kommer han hem med fucking rättvisa möss!! och en marabou vilket e gott. MEEEN mössen är inte änns sura de e bara sockrade :O fast det står att det ska vara sura...-.-
Vist jag gillar rättvisemärkta saker och brukar köpa det då och då, MEN om det inte goda liksom?

bäääh


MEEEEN jag åt rätt sååh många endå, e man hungrig så e man + att jag behövde sockret.

Nu tittar jag Sex and the city like always ^^

Jag kanske borde steka lite pyttipanna....xD (hungrig)

hejdå, hoppas det gick bra för de som gjorde nationella :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0