Varför liksom?

så igår var det en liten random "grillning" i kristineberg med klassen och den andra 9an, det var helt okej, bättre än vad jag trodde :) Efter det åkte jag ellen, sara och manda hem till ellen för att sova, jag säger bara en sak OMG xD Vi blev jue inbjudna....;) (amanda :3) haha det var sköj. Vi vanka 7.30 för att ellens och mandas bröder tog studenten idag så vi skulle vara hemma tidigt och så. Sen åkte jag till skolan 10.00 typ för riggning det var ganska okej förutom att jag blev mobbad av ante och hugo :O :'( Imoron ska jag vara i skolan kl. 07.00!!! kul va....-____-" inte specielt. xD

Åh det finns massa döh bra y musik på spotify nu för tiden! :D t.ex chrisinas nya platta jag ÄLSKAR DEN STARKT! <3

Christina Aguilera – Bionic (Deluxe Version)


jag vill värkligen ha hennes utseende det är perfekt! :o


David Guetta – F*** Me, I'm Famous Ibiza Mix 2010 najs najs najs, detta går värkligen att lyssna på hur mycket som hälst! ;D

Baby Alice – Piña Colada Boy - Radio Edit hahah denna äger :3

Stromae – Alors On Danse - Radio Edit gud vad jag bara lyssnar och lyssnar på denna, fast jag kommer nog icke att tröttna på den jag tröttnar inte så lätt på sånt som jag tycker e naajs xD

Zaho – Kif'n'dir :)

Travie McCoy – Billionaire - Feat. Bruno Mars :3

Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Radio Edit
Yolanda Be Cool & DCUP – We No Speak Americano - Original Version man blir sååå glad av att lyssna på dessa ^^!

[ingenting] – Punkdrömmar  [ingenting] – Syster Dyster hur många gånger har man inte gått hem från skolan och lyssnat på denna endast gång på gång....många :o lyssna även flera timmar endast på de här två när jag var hos tandläkarN och kom några timmar tidigt xD de ÄGER! INGENTING äger :)

Det som e så bra med min musik smak att det finns i överflöd! :D

nu blev jag lite små depp när jag kom på att det faktiskt är skolavslutning imon :O hmm vi får se hur det går....:S

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0