De svåraste orden.

Oj oj vart ska man börja :O

i fedags var vi på grönan med klassen och sen åkte vi och paddla till ålstensängen, det var väldigt kul och lyckat! Vi åt prata massa gammla minnen och gjorde utmaningar. Men det var sorligt :'( och myggigt på slutet.

Dan (lördag) efter åkte jag sara, ellen, amanda och jenni hem till annie (stenhammra) det var sköj och träffa lite boys ;) haha men det var väll trevligt...heheh plus att vi bada i hennes jacuzzi på kvällen! :D men jag, sara, amanda och ellen kunde inte somna förms 4 typ xD

dan efter det (söndag) så skulle tydligen min familj på skansen men det blidde inte då det blidde massa mat, jordgubbar, körsbär och massa glass för hela slanten! :P <3 och SÄCK! den var fan klockren as skön xD se den om ni inte har ;) nu lägger jag in lite fin fina bilder :D


jenni, panda och jah på väg upp i tilt :D


<3


:)

Thåström – Aldrig nånsin komma ner - Sofielund


Thåström – Över sundet


Markus Krunegård – Jag är en vampyr älskar han ^^ så skön



men det e helt sjukt 2 dagar kvar tills avslutningen, 9ans avslutning, klassens avslut skolavslutning. Slut på klassens flumerier, slut på att snacka skumt skit med tjejerna, slut på random håltimmar med er, slut på serious talk, slut på slappandet, slut på hela 1b-9b! Allt känns as skumt hur fan kan det gått så snabbt 9 år, det är liksom skit mycket men de senaste åren har bara rusat iväg runnit ut i sanden....Familjen – Huvudet I Sanden

jag vet inte om det är posetivt eller inte, just nu tycker jag negativt men det skiftar. Men grejen är att jag alltid har frunktat denna stund då vi skulle skiljas, vi. men nu är det inte bara ni jag kommer sakna utan vår flum klass den kansiga stökiga, allt har blivit så najs i den då du inte har vart med så mycket liksom. Aja man kan inte göra något åt det hela, det går liksom inte jue och det är synd. Jag kommer sakna klassen som fam´n men det som jag kommer sakna mest alltid i evighet, är ni. Undrar om det kommer gå i huvudtagen att genom lida gymnasiet jag är osäker. men jag hoppas, hoppas att någon kommer tillbaka <3

 kanske på något skumt sätt blackan och norra och den jenni ska gå på lägs ner så att ni inte kan börja där ;) då skulle jag bli glad^^ men sen skulle jag bli ledsen endå då ni inte blir lyckliga om ni inte kan gå i den skolan som ni vill gå på....eh iden funka inte....>.<

Det är värligenj vad det gör, snurrar i min skalle! :O
Familjen – Det Snurrar I Min Skalle

juste glömde sktiva om idag, vi sluta tidigt några åkte till stan och jag me vi åt glass inhandla lite stuff och kolla på kompis armband också. Sen kom jah hem och då sa nike hänkar du på att följa med mig och sofia på friskis och svettis? Jag: har inga pengar. hon: jag pröjasar. Jag: ockej dåh.
Så det bar av till fridensplan med gympa kläder på idag var det dans afro so m gälde det var skoj faktiskt. Vi satt innnan även i en timme tyåp och vänta och snacka om snygga gymkillar och deras muskler och roliga personer som skutta omkring ^^
sen kom vi hem och laga mat och tittat på mölmöl och topmodell :3

nu ska jag nog sova tror jah sees senare.
[ingenting] – Skumma Saker (Live)
<3


Kommentarer
Postat av: Sara

Kommer sakna er mycket och vi får se om jag kommer tillbaka ;) lägg upp bilder på fb! :D<3

2010-06-08 @ 15:01:52
URL: http://saralangefors.devote.se/
Postat av: AMANDA

jag kommer sakna er så jävla mycket! hoppas alla kommer tebax :P <33

2010-06-09 @ 22:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0