OMG, sjukt...på alla olika sätt

Denna dag förklaras bäst med OMG...men på ett bra sätt och lite dårligt så klart men endå ;)

Usher featuring will.i.am – OMG älskar värkligen denna! :3

Man e så ledsen för att de nio åren snart är över, det som är extra sorligt är att klassen är så najs just nu, i slutet då blir det ännu hämskare liksom! D:

Ett stor minus faktiskt idag var att jag gicj typ klockan 12 från skolan då jag skulle till tandis, jag åkte där i min ensamhet och tappa bort mig, ofc -.- så jag av vid ankdamsrondelen och börja gå mot sumpan med lite små problem kom jag fram endå helskinnad :) och titta på klockan, två timmar kvar tills jag hade min tid :O >.< så jag gick lite i affärer och prova roliga kläder och fick mig ett gott skratt, sen kom jag på att jag stod själv i ett provrum och as garva xD Hohoh lyckat....:p sen tog jag och köpte en sunday (jordgubb:3) och gick till kronan. De sa att det såg skit bra ut att efter sommarlovet skulle den ut! WIHU!! :D naaaaajzz så det e kul^^

Sen åkte jag tunnelbana själv och fundera en massa kom fram till hötorget och stod i en kvart och vänta på mamma, sen ringde hon och sa jag kommer om en halv timme! MÖH jag satte mig på konserthusetstrappa längst upp på en liten uppbyggnad och snacka med en tant om bromma och jordgubbar xD sen såg jag han. herre gud säger jag bara.

sen kom mamma och vi skulle då till loreal vi hitta förts inte sen hitta vi. Det var trevligt och jag fick en till goodiebag <3 och kommer få reda på om det blir jag ibörjan av nästa vecka! :O :/ ganska sjukt >.<

nu e jag hemma och har snackat massa me tove och nike på telefon :p

Mitt sista periodhäfte för min klass håller jag just på med och lyssnar på kent och lars winnerbäck, det passar bra. Men det e sjukt.
Jag funderar hur kommer det bli alltihop, det är så konstigt. Jag är i ett extremt shocktillstånd på grund av tre saker. Hur kommer det kännas sen kommer det bli bra? Jag har ingen jävla aning.

Lars Winnerbäck – Elegi

Kent – Mannen I Den Vita Hatten ( 16 År Senare )

Kent – Den Döda Vinkeln

Kent – Hjärta

Kent – Hur Jag Fick Dig Att Älska Mig

Lars Winnerbäck – Ett sällsynt exemplar

Lars Winnerbäck – Järnvägsspår

Lars Winnerbäck – Kom änglar

så JÄVLA bra musik enligt mig själv.

nu måste jag värkligen pressa ner gråten och skriva skriva! :S hejdå, juste ellen säger en sak till dig imoron.


Kommentarer
Postat av: AMANDA

OMG, hoppas det blir duu!! <3333

2010-06-03 @ 20:19:37
Postat av: Sara

YEY jordgubb :D:D hoppas också det blir du <33

2010-06-03 @ 20:31:10
URL: http://saralangefors.devote.se/
Postat av: Ellen

Ja hoppas att det blir du baby!:) Vem såg du? Okej.. spännande:p <3<3

2010-06-03 @ 20:36:44
Postat av: Diddi :3

Yeah det e spännisch:O, jorgubbe for life! du ska få höra du...(elle, men m´ni andra också om ni vill...)



<3333

2010-06-03 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0