I will miss it so much, and it will feel so weird when it's over.

Det e bara as skumt och tråkigt...D:

Hmm...jah idag har jag vart och handlat mat och smink me mamma :8

Imoron gäller det...:p jag ska till tandläkaren! haha det ska jag men  inte bara det xD jag ska på möte :3
 Hoppas det går bra hos de båda två>.<

Nu har jag även synkat facebook med mitt spotify så det e najs lägger in en av mina listor som jag gjorde alldeles nyss faktiskt :p

svenskt
 ♥

desutom är det väldans kul att lyssna på andras listor också ;) hohoh ^^

juste sara du har säkert hört den men det var denna jag mena förut för ett tag :p
Milow – One Of It - Single Version
jag kan värkligen lyssna på den i timmar ♥ (vilket jag gör också xD)





Kommentarer
Postat av: Sara

ja den har hört! älskar den :)<3

2010-06-03 @ 16:12:32
URL: http://saralangefors.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0