en ensam fågel D': xP

Ganska så as najs dag igår med amanda och sara! Först träffa jag amanda i alvik och äventyret börja! xD heheh nej men vi var tvunga att ta en buss från karlaplan med 3 pers på rund hela skiten men vi såg lite nya marker :p sen fluma vi in till destinationen grönan! Och såg till vår förvåning att det fans plateser längst fram exakt i mitten, hur balt e inte det! ;D Sen körde vi choklad hjulet och helt otroligt så stod emil där från täby! :) han e bara för snygg och gullig :3 vi vann inte -.- det var typ 3 nummer ifrån>.<
sen såg vi honom en kille som såg EXAKT ut som robert! bara lite kortare! :O jag tog lite smidiga foton på honom, gud jag höll seriöst på att dö av chock! >.<

Sen kom miss li och jag fota massa och vi blev filmade hela tiden typ :O xD en kille vände sig om as snabbt och fota amanda....^^ lite små ramdom så där...xD åhh va bra hon eh, sjunger gudomligt! :)
Miss Li – I Heard Of A Girl
Miss Li – Dancing The Whole Way Home

sen krama jag frida och lisa också som stod en bit bort :p

sen skulle vi ta oss hem och det gick inga bussar in till stan så vi fick gå till t-cenrtalen :o men det var faktiskt bara mysigt ^^ på vägen började vi med att lura sara via sms att vi var tvunga att åka färja till valdermansudde och därifrån ta oss till henne genom buss och båt xD Och hon gick heeelt på det! :D yeah :3 på vägen hörde vi nåt fult i kungsan lät som karaoke från gatan så vi skulle chacka det....det var anna begendahl! xD HAHA sämst hon e >.<

väl hos sara var det primaprima! Vi snacka massa sen såg vi på tur och retur typ den var flum och sköj! Och underbara sara hade bakat sina knäckflarn<3!

sen sov vi typ :p

Nu är det lördag och jag ska göra mig i ordning inför annie snart :)vi ska fly ifrån brölloppet till stenhammra och mysa mycket ^^

Tittade juet på filmen wedding daze på tv, den var bättre än vad jag trodde, ganska sköj helt enkelt ;)
Various Artists – Wedding Daze

fotton kommer inte nu jag har inte lagt in dem änn på datorn sååh ni får allt vänta ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0