oMg han är värkligen bäst! :D

Asså igår var det bara för underbart! :D jah och tove åkte in såg failjen längst bak :) sen drog vi oss fram till vicktoria och frida som stod längst fram, det var inte svårt alls ^^ såå då stod v i jue längst fram as najs! Ännu mer kul var det att bräva dem var lite andra salem bekanta från förra konserten på berns det va kul :) Och åter igen var han extremt underbar, bäst, sötast, nördigast, begovad, helt parfekt! Och man sjöng med i alla låtarna så klart :P det bäst va nog när han var klar och alla skrev salem, salem, salem! Hon skutta in på scenen igen och sa: Vill ni höra en sång till? d
jag går ut sen för ni ropa om ni vill ha tillbaka mig :p
Och oj va vi ropa och skrek ;)
Och så klart var det I'm so happy han sjöng då <3

Efter var vi starkt beslutna på att vi skulle stanna tills han gick...och det tog en låååång tid flera timmar faktiskt....:p men han kom och en skara trogna fan på ca24 st stog och vänta :) Åh han skaka min hand det e balt ^^ han gjorde det med typ 5 pers så klart man känner sig smått utvald ;) sen åkte vi hem as glada. Jag snacka me några om kristofferskolan och att vissa kände några där och så, jag blev inbjuden av att sova hos en okänd persons (vickans polare) jag sa så klart neeh :p men hon va snäll och fråga om jag viste vem tess va....så klart man vet det liksom xD

Aja det var en ÜBER bra kväll! :D love you salem!

Salem Al Fakir – I'm So Happy <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0