mina vecka här har ni den! :O

Idag har jag vart med tove hela dan sen gick b´vi hem till vår körledare där vi hade köravslutnings fest, det var as mysigt som vanligt :3

imoron ska jag först va med nike ett tag i stan sen ska jag träffa ellen och sara <3 och typ äta glass och softa runt och spana boys ;) sen ska vi ha film med mys då ska manda och moa droppa in också <3 det blir någ en naaaajs dag! :D <3

på onsdag ska jag på nån grillning som isi tänkte vi skulle ha för anna så där ska man va ett litet tag typ tidigt vi 2-3 sen ska man dra till gabbis lite grill partaj:D <3

På torsdag ska jag och tove på salm och familjen, naajs :3

fredag blir det miss li med amanda och då ska vi FAN vinna en choklad ask! ;D <3

Lördag tänkte jag och manda oh sara att vi ska fråga om vi kan komma till annie och hänga ^^ vi borde fråga annie snart...<3

söndag vet ej...:S det e jue ff hemma hos mig antagligen...;)

måndag veeet ej...

tisdag ska jag åka med nike, sofia och bella ut till landet, jag längtar faktist lite smott dit...xD har fan inte vart där i år! ganska sjukt! :O

det där blir mina dagar hemma i stockholm! ;D

<3

Sidney Samson – Riverside - Radio Edit !

Salem Al Fakir – Brooklyn Sun det här är bland den finaste låten jag vet om, och han gör den så fin live <3

Familjen – När Planeterna Stannat :)

ni må tycka jag e skum men denna älskar jag ^^ den e vacker :3
Fred Åkerström – Jag ger dig min morgon




Kommentarer
Postat av: Sara

ja vi måste fråga anniela! :P och söndag hemma hos dej då? ;)<3

2010-06-14 @ 22:37:31
URL: http://saralangefors.devote.se/
Postat av: Gabbi

Ja, kan vi va hos dig på söndag? <3

2010-06-15 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0