bara för att du har tjock och glansigt framgångsrigt hår! Klockrent det ska jag se imoron! xD

Idag har vi firat att jag gått ut 9an med jordgubbstårta och farmor och mormor kom :) Och jag fick en skit fin ring av mormor, kommer aldrig våga ha den, det e guld me diamanter....:O men det e najs och den e fiin ^^ sen gick de hem och nike åkte till ekerö och jag snacka me mamma och pappa om min språksvårighet och sånt och mamma kom på att vi skulle åka till england i sommar :o sen kom hon på att jag och nike skulle åka själva! jag bah e du seriös! hon bah jag åkte själv i din ålder :) då sa jag okej då kommer bli as skumt men vist sen sa hon att det skulle va läskigt för henne xD hon fick ett skumt ryck...sen kom vi överens om att vi bokar en resa typ nu till i höst satt vi har nåt att se fram emot! :D Yey ^^

Petter – Gör min dag yepp

aja hejtjoflöjt! :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0