Sometimes I wonder why it is not fair, I will think it's weird! fuck....

Min går dag var rätt så über måste jag säga! :D
Först sega jag i soffan till halv fem eller nåt och bara titta på tv simsons och sex and the city avsnitt och chatta med manda och sari och försökte lösa kvällens planer ;) i flera timmar xD och så chatta jah med en annan person också det var sköj :p vi kom fram till att jag och amanda skulle ses i alvik en stund innan sex sedan åka till grönan och se teddybears! :3 vi fick kondomer och spana på killarna ;) sen vänta vi vid senaen och va längst fram ^^ och GUUUUD så bra det var, det var grymt bra! Sedan åkte vi rulltrappa och drog lite i brölopsförberedningarna(bokstavligt talat xD) sen blåste vi sara helt va as kul xD Väl hemma hos sara åt vi glass och titta på hannah montana the movie 2 nu har jag sätt den 5 gånger...:) men jah sommna innan de bra kom :( sen snacka vi lite och sov på morgonen titta vi massa på barnkanalen (bara för att vi inte kan titta på tv på morgonen hemma hos ellen ;)  Och Arthur gick! Yey ens favvo program när man var liten :D så det ägde ganska hårt ^^ sen titta vi nlite på annat me, guppi t.ex, där va det med ett lite smått ritard barn....>.< sen åt vi frukost och pappa hämta mig med min påse :p


The Teddybears – Rocket Scientist <3

http://pbskids.org/arthur/ här har man spelat ett tag idag :p

Såå idag har jag inte gjort ett skit! xD Jag har tittat på massvis med sex and the city <3 jag tror jag ska göra nåt snart, spela assassins creed 2 ;D deet var länge sen, undrar om jag har mina skills kvar.....det tror jag någ allt :p Juste jag har faktiskt pingt mormor och pratat med henne en stund och hon sa att hon hade tänkt på mig idag....jag ringde henne för att bjuda in henne på fika imon för att jag har gått ut nian ^^ hon sa at hon inte hade nån present då sa jag att hon inte behövde ge mig någon. då sa hon att hon kom på något....undrar va det va? :o ^^ farmor svarade inte men jag sa att hon skulle ringa upp blir det väll bara mormor :p

En annan NAJS grej är att denna har äntligen kommit upp på spotify!
Miley Cyrus – Can't Be Tamed  gillart !

sen hitta jag detta as balla album ;)
The Hit Nation – The Best Of Luau - Hawaiian Luau Party Music hohoh :3

Nu ska ska här DÖDAS!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0