Oj vad jag känner mig gammal :O

Jah igår hade vi skolavslutning ;o det var sorligt :'( min klass finns inte längre men vi ska ha massa återträffar! :D sen stanna jag i skolan hela dan och kv'ällen för 12ans middag. 
Nu har man vaknat och gick upp och gjorde den mest über najsaste frukosten ever! :D 5 vaniljglasskulor, ½ liter hackade jordgubbar, massa chokladsås och hackad choklad! :D bara för underbart ^^ till det värmde jag 3 bullar och ett glas joice! :3 nu känn det att det e sommarlov heheh



min sötaste sara <333 i sin as fian klänning, jag gillart mycket! :D



det e inget fel på gabbis söthet heller! :) <3



Vem vinner taveltävlingen....:o?



VI! vi vann! :D åh vad vi skrek och hade oss :3



Anton och mathilda tar emot priset, en choklad ask! ^^
Fan va vi e bra! :D

KUL det var just en snubbe som ringe och fråga:
killen: blablabla...kan du svara på några frågor i 15 min om varför du pantionsparar?
Jag: ehh nje helst inte jag vet inget om sånt och varför jag gör det...min pappa...
Killen: Oj förlåt det var inte meningen att.. ehh förlåt, okej?
Jag: Hahah (garvar) det e lugnt!

As skumt samtal måste jag säga men han var snäll i alla fall xD men man måste erkänna att man känner sig liiiite old! >.<


Kommentarer
Postat av: Gabbi

aw sötnos :3 haha skön kille xD och du hade lugnt snyggaste klänningen på avslutningen <333

2010-06-11 @ 20:46:08
Postat av: hanna

hahah aa, heh tack ;) <33

2010-06-12 @ 13:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0