här var man en anning bloggtorka xD

Oj oj oj vad jag inte har bloggat på länge xD heheh.... meen jaja berrättar lite om helgen :p

I fredags hade jag och några tjejer picknick efter skolan med as god fruksallad ^^

I lördags var jag med gabbi i stan det var trevlans och jag köpte 2 väskor ^^ sen skulle jag vara "barnvackt" åt tove xD hahah njeh hon va ensam och nike och jag va det me så hon fick komma hem hit och äta middag och titta på esc :P Jag  fick även en burk herman ^^ <3

I söndags hände det massa xD med ellen <3 vi va i kista i stan läänge och sen gick vi på SATC 2! Yey jag tycker den var über najs! :D 

Måndag så var det krux med skolan så efter en stund sket jag och några tjejer i den och åkte till stan...:p sen åkte jag och ellen hem till mitt place och baka chokladbollar och och varmcholkad med grädde och marsmellows :3 <3 och satte oss och titta på bridget jones dagbok :) den var faktiskt riktigt bra tycker jag! :D
Klockan halv fem eller nåt gick ellen hem den "låånga vägen" >.< hahah
Meen dagen var inte över än! Jag börja städa en massa :O vilket jag aldrig gör...:S sedan börja jag med läxor :O skumm känsla men jag tyckte det var kul >.< så jag skrev 10 sidor, sen rita jag en massa bl.a ett ansikte som jag blev nöjd me faktiskt ^^

sjukligt bra --->  Katie Melua – The Closest Thing To Crazy
                         Katie Melua – If You Were A Sailboat
                         Katie Melua – Spider's Web

The La's – There She Goes <3

Idag var det helt okej skoldag jag köpte en vattenmelonbit på lunchen den va gooh :3 sylektionen va flum och jag fick lov att reta en kille i klassen för läraren xD Hohoh det va sköj ^^

nu lägger jag in lite bilder från helgen och sånt :)



naaajs! :3



Lördagens frukost <3 ^^ godast ever!



dry martini <3



Klockren bild! :D <33





MUMS! :3

Various Artists – Bridget Jones's Diary det e värkligen ett as bra sound track! ;)

och den bästa låten är enligt mig :
Jamie O'Neal – All By Myself desutom är den klockren i i filmen :/

det blidde inget plugg idag utan bara massa av satc avsnitt istället och frosseri av godis...glass.....chokladboll
 >.<


Kommentarer
Postat av: Gabbi

haha, vad söt du e, du ser ut som den perfekta hemmafrun :P

2010-06-02 @ 06:30:23
Postat av: Diddi :3

JAG är den perfekta hemmafrun (kanske inte direkt men endå xD)...någon måste jue ta hand om smutgrisen ellen :p

2010-06-02 @ 21:44:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0