lååånga klänningar ;)

Eyyye jag har mini shoppat lite^^ först va jag i stan me nike sen kom ellen och sara då fika jag me dem <3 aja jag köpte en till långklänning på gina faktiskt, leopardmönstrad! :D ´jag såg den och sa till nike den där ska jag bara ha! :3 sen så köpte jag en liten röd väska på rea på monki, jag sammlar jue typ på småväskor har jag kommit på så den passa utmärkt ^^

så nu ska jag äta sen ska jag hem till elle och titta på ses and the city <3




med ett skärp så e den naajs ^^

och elle bara för att jag är den bästa människan på denna jord lägger jag upp tips till dig me! :D


blå


randig


svart (baksida)
Alla på gina al a 199:-

(finns inte i affär vad jag vet men på hemsidan!)

Dax att älska mig? ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0